9 Eylül 2018 Pazar

Kızıldan Sarıya Dönüş (İlk Deneme)

Merhaba arkadaslar. 2 yılık kızıl maceramdan sonra denemediğim bir renk olan sarıya geçiş yapmaya karar verdim. Araştırdığımda tek seferde istediğim renge ulaşamayacağımı ve sabırlı olmam gerektiğini öğrendim. Kesin bir karardan sonra ihtiyacım olan boyaları aldım.


İlk olarak saçimdaki boyayı akıtabilmek için Pantene Yoğun Renk Açıcı ile boyadım. 4-6 tona kadar renk açma vaadi vardı ve bence vaadini gerçekleştirdi. Saçımda herhangi bir yanma durumu olmadı.


Diplerim kendi rengim, kızıl ise 4-5 ay öncenin boyasıydı. 40 dakikalık bekleme süremden sonra rengim sarı- turuncu-kızıl şeklinde karışık bir şey oldu. (İlk sefer için gayet iyiydi bence)


Ertesi gün saçımdaki kızıllığı kırmak ve saçımı sarıya alıştırmak için Palette 10-1 Küllü Açık Sarı ile 12-2 Titan Sarı renklerini karıştırarak uyguladım.  Boyaların tarihi geçmediği halde göz yakan aşırı bir koku ve saç diplerimde yanmaya sebep oldu.



Ve saçımın boyadıktan 6 gün sonraki hali ile karşınızdayım.

Umarım faydalı olabilmişimdir. Saçımın geçtiği evreleri zaman zaman sizinle paylaşacağım. Sağlıcakla kalın ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder