30 Kasım 2019 Cumartesi

Loft Kozmetik Sülfatsız Şampuan

Merhaba arkadaşlar. Kızıldan sarıya dönerken ve saçlarımı sarı kullanırken (8 ay) 2 haftada bir saçlarıma açıcı uygulamaktan çok fazla yıprandı. Keçeleşen saçlarımı saç kreminin bile açamadığı oluyordu. Kestirdim ama yetmedi. Yıpranan ve yanmış saçlarımı nasıl kurtaracağımı araştırmaya başladım ve sülfatsız şampuanların şaçları diğer şampuanlar kadar yıpratmadığını öğrendim.

Sülfatsız şampuan; köpürmeyen, saç derisini tahriş etmeyen, boyalı saçlarda rengini bozmayan ve açmayan, saçlarda kırılma, kopma vb. gibi sorunlara yol açmayı azaltan yumuşak formüllü şampuanlardır.

Sülfatsız şampuan arayışındayken Loft Kozmetik'in Keratin ve Arganlı Sülfatsız şampuanı ile tanıştım.

 Ürünün Özellikleri:

Argan yağı, Badem yağı ve Keratin Proteini ile birleşerek saç tellerine bakım yapıp saçların parlak ve güçlü olmasına yardımcı olur. Hassas temizleme aktifleri ile hassas bir şekilde saç ve saç derisini temizler. Isı veren şekillendiriciler ve fön işlemlerinin yıpratıcı etkilerine karşı çok yoğun koruma sağlar. Saçı nemlendirir. Özellikle zor taranan röfleli - yoğun işlem görmüş - uzun saçlar için ıslak ve kuru çok kolay taranma sağlar. Sülfat (SLS) ve tuz içermez.

Aynı zamanda şampuanın içinde SLES, SLS, ALS, COCAMİDE DEA, FORMALDEHYDE, DMDM, UREA, PARABEN bulunmuyor.



Tuzsuz şampuan; Tuz saçları derinlemesine temizlerken aynı zamanda da saçları sertleştiriyor,
kurutuyor ve aynı zamanda saç derisini aşındırıyor. Boyalı saçlarda ise rengin akmasını hızlandırıyor. Tuzsuz şampuanlar boyalı saçların rengini, kuru saçların saç tellerini koruyarak, yıpranmış saçların da onarılarak nazikçe temizlenmesini sağlar.

İlk üç haftadaki düşüncelerim:

Diğer şampuanlara göre neredeyse hiç köpürmüyor. Köpürmediği için psikolojik olarak ilk zamanlar temizlemediğini düşünebilirsiniz.
Saçlarım diğer şampuanlara alışık olduğu için (yanmış olmasının da tabiki büyük bir etkisi var) ilk üç haftaya yakın bir kullanımda saçlarım keçe gibi oldu. Şampuana alışmak için mecburen saç kremi kullandım.
Saçlarımı taramakta zorlandım.
Üç haftanın sonunda saçlarımı daha rahat yıkayabildim ve daha rahat tarayabildim.
 Bu üç haftada saçlarımın daha az yıprandığını ve bu kısa sürede bile saçlarımın onarıldığını hissettim.

Bitirmeye yakınkenki düşüncelerim;

Şampuanı kullanırken artık saç kremi kullanmıyorum. Saç kremi kullanmadığım halde saçlarımı rahat tarayabiliyorum.
Artık saçlarım kendi şeklini alabiliyor .(Kıvırcık ve yanmış saçları olanların bu durumu anlayacağını düşünüyorum.)
Saçlarımı boyadığımda rengi eskisi kadar fazla akmıyor.
Saçlarım şuan (şampuanı kullanmaya başladığımdan bu yana) daha iyi durumda ve artık kestirmeye ihtiyaç duymuyorum.

Size bir de itirafta bulunayım 🙈 Saçlarıma sülfat içeren bir şampuan sürmek zorunda kaldığımda pişmanlık duyuyorum. 

Sülfatsız şampuana geçmemde büyük etkisi olan ve denemem için gönderim yapan @loftkozmetik 'e teşekkürlerimi sunarım. Loft kozmetiğin şampuan fiyatları da uygun. Denemezseniz çok şey kaçırırsınız benden size söylemesi... 




3 yorum:

  1. Aslında ilk kez duyduğum bir marka içeriğini sevdim ama

    YanıtlaSil
  2. Yeni gördüm bu ürünü. Güzelmiş , bakabilirim ben de :)

    YanıtlaSil
  3. Harika bir ürün denemek için sabırsızlanıyorum

    YanıtlaSil