3 Mart 2016 Perşembe

Farmasi Skintrends Yağlı Ciltler İçin Üçlü Set

Merhaba arkadaşlar. Bugünkü konum bir aydır denemekte olduğum Farmasi Skintrends  Yağlı Ciltler İçin Üçlü Setten bahsetmek istiyorum.

Öncelikle kendi cilt tipimden bahsedeyim ki neden beğendiğimi veya beğenmediğimi daha iyi anlayın. Benim alnım aşırı yağlı, yüzümün geri kalanı ise yağlı olarak söylenebilecek düzeyde. Böyle yağlı bir cilde sahip olduğumdan dolayı makyaj yapmasam bile pudra kullanmam gerekiyor. Kullandığım pudrayı 2-3 saat ara ile tazelemem gerektiğini de belirtmem gerek.

Denediğim set arındırıcı yıkama jeli, arındırıcı temizleme toniği ve matlaştırıcı günlük kremden oluşuyor. Ben bu üçlüyü bir ay gibi bir süre denedim (daha fazlada olabilir). Aşırı yağlı bir cildiniz yoksa beğenebilirsiniz.
 
Ürün jel kıvamında ve köpürmüyor. İlk kullandığım zamanlarda güzel olduğunu düşünmüş olmama rağmen pek bir etkisini göremedim. Yüzümde kalan makyaj artıklarını temizlemede başarısız olduğunu düşünüyorum.
 
 Ürünün ağır bir kokusu yok. İçlerinden en çok hangisini beğendiniz diye soracak olursanız tonik derim. Etkisini diğer ürünlere göre bir tık daha iyi yerine getirdiğini düşünüyorum. Ama yine de benim için yeterli olmadı.
 
 Ürün mat görünüm vaat ediyor. Ürünü sabah akşam kullanmış olmama rağmen bu durum benim için 1 saatten fazla uzun sürmüyor. Bu bir saatten sonra yüzüm eskisi gibi aşırı yağlı bir hal alıyor. Doğal olarak ben de bu durumdan memnun olmuyorum.
 
Ürünlerin geneline bakacak olursak aşırı yağlı ciltler için de normal düzeyde yağlı ciltler için de önermiyorum. Benim için bir daha alınmayacaklar arasında.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder