10 Mayıs 2016 Salı

Lesoleil Şampuan Yorumlarım

Küçük bir aradan sonra yeniden merhaba.. Sınavlardı, bahar yorgunluğuydu derken yazılmayı bekleyen bir sürü ürün oldu. Ben de bitirmişken Karabüklü Blogger ve İnstablogger Etkinliğimizde bizimle olan Lesoleil şampuandan başlamak istedim.

 

Lesoleil kapalı saçlar için üretilmiş bir şampuandır. Saçların canlı ve sağlıklı görünmesini vaat ediyor. 5 bitki ve 5 mineral içeriyor. Biberiye,saç derisini temizlemede ; Bezelye,saç tellerini kalınlaştırmada ; Aloe vera,saç köklerini beslemede ; Çörek otu,saç tellerini kuvvetlendirmede ; Isırgan otu,yağ dengesini sağlamada kullanılan bitkilerdir. Çinko,saçların nem dengesini sağlamada ; Magnezyum,saç köklerini güçlendirmede ; Bakır,saç rengini korumada ; Silis,saç kaybını önlemede ;Demir,kan dolaşımını desteklemede kullanılan minerallerdir.

 Şampuanın sarıya dönük bir rengi var. Kıvamı marketlerde satılan şampuanlardan daha sıvı. Ayrıca bu şampuan pek köpürmüyor. Şişenin yarısına kadar anlaşamamış olsamda sonradan sevmeye başladım. Benim şampuana alışma sürecim baya uzun oldu anlaşılan :) Benim için normal bir şampuandı öyle övülecek bir yanını göremedim. Bir daha alırmıyım hiç bilmiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder