19 Ekim 2015 Pazartesi

Avon Lip Crayon Cherry Picked- Kalem Ruj

Yeniden merhabalar.. İlk kalem rujumla ilgili yazacağım bugün. Ayrıca belirtmeliyim ki kalemle açılanlardan değil asansörlü rujdur tanıtacağım ürün, belirtmeden edemedim. Kırmızı ve tonlarına aşık biri olarak aldığım Avon lip crayon cherry picked i uygulamadan önce bu renge yakın bir dudak kalemi ile çerçeve yaptım. Malum kırmızı rujumuzun taşması istemediğimiz bir şeydir. Çerçeve yaptıktan sonra kalem ruju uyguladım. Ben sürülüşünü beğendim. Bu rengini olmasada  başka bir renkle avonun kalemini denemenizi tavsiye ediyorum.
 
kalem ruj

Başka markanın kalem rujlarından da sipariş verdim. Bana ulaştığında deneyip düşüncemi sizlerle paylaşacağım. İnşallah faydalı olabilmişimdir.
                                                                       Sevgilerle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder