24 Ekim 2015 Cumartesi

Makyaj Temizleme Pamuklarım

Merhaba arkadaşlar. Bugünkü yazımda bitirdiğim makyaj pamuklarından bahsedeceğim. Hatta ilk olarak makyaj pamuğunda aradığım özellikleri de yazmalıyım ki neye göre beğenip beğenmediğimi bilmelisiniz.
İlk olarak ve benim için çok önemli olduğunu düşündüğüm özellik pamuğun dikişleri. Ben iki pamuğu rahatlıkla birbirinden ayıramıyorsam o markanın pamuğu benim için bitmiştir.
İkinci olarak, daha kullanmadan yıpranıyorsa (örnek olarak; makyaj suyunu dökmem ve yüzüme sürmemle pamuğun parçalanmasının bir olması gibi) o markanın pamuğuda benim gözümde bitmiştir.
Bu iki özellik benim ilk dikkat ettiklerim. Şimdiye kadar pamuklarda başka bir sorun görmedim. Kullandığım pamukların yorumuna gözatarsak;

İlk kullandığım makyaj temizleme pamuğum Benri normal kalınlıkta ve açılma yapmıyor (benim favorim). Gratisten almıştım ve çok beğendim. Benim olduğum şehirde gratis yok. Bu sebeple Ankaraya her gittiğimde stokluyorum.

İkinci aldığım makyaj temizleme pamuğum Lux  benriye gore daha kalin ama açılıyor, dağılıyor pamuk . Hiç hoşlanmadım bir daha almam, tavsiye de etmem. O kadar beğenmedim yani. 


İki makyaj pamuğumun bitmesinden sonra yeni bir marka deneyeyim dedim, demez olaydım. Hiç beğenmedim. Pamukları birbirinden ayırırken sorun yok ama iş kullanmaya gelince pamuk parçalanıyor resmen. Bütün bu eziyetleri Benri'nin makyaj pamuğunu bulamadığım için çekiyorum. Benden tavsiye Benri'nin ürünlerinden şaşmayın.

Üçüncü olarak denediğim makyaj pamuğum İpek markasına ait. Dikişleri haricinde bir sorunum olmadı. Belki tekrardan alabilirim. Benri'nin makyaj pamuğunu bulamazsanız bu markanın makyaj pamuğunu alabilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder