23 Kasım 2015 Pazartesi

Bitenler- Ağız Bakımı

Diş bakımı önemli bu nedenle diş macununu seçerken hassasiyetinizin olup olmadığı vb. gibi durumları göz önünde bulundurmalısınız. Ve dişinizi fırçaladıktan sonra ağız bakım suyutla ağzınızı çalkalamalısınız. 
Ayrıca şu renk kodlarıyla ilgili konuşmak gerekirse de bir kısmı içindeki kimsasal maddenin miktarına göre renklendirildiğini söylüyor bir kısmıda paketleme yapılırken kullanılan makineye göre renk verildiğini söylüyor. Ve şimdi de sıra ürün yorumlarında.
Listerine total care zero ağız bakım suyu: Daha hafif tadı var evet ama kokusu bengay denen bir ilacın kokusuna benzediği için ben hoşlanmadım. Belki aromasından dolayıdır deyip nanelisini aldım ama ondada aynı koku var.
Signal white now: Düzenli kullandığınızda beyatlatıyor ama ben sadece seyahat zamanlarında kullandığım için bu etkiyi göremedim.
Sensodyne f: Hassas dişler için gün boyu koruma (tam benlik). Düzenli fırçalama ile plakların yok edilmesine yardımcı olur ve çürüklere karşı korur. İşte bunu seviyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder