10 Kasım 2015 Salı

~Bitenler~

Biten ürünlerim az olduğu için ayırmaya gerek duymadım. Yanlış yapmamışımdır umarım.

Avon super extend Extreme uzun gösteren maskara= Pek fark etmedim kirpiklerimi uzattığını ama ben fırçasına bayıldığım için iki tane bitirdim bu maskaradan. Bir daha alırmıyım diye soracak olursanız güzel ama almam. şuan avon Super extend winged out maskarayı kullanıyorum ve bunu da sevdim. 
Garnier micellar kusursuz makyaj temizleme suyu = Hafif ve az makyaj yapan biri olarak buna bayıldım. Bitmeden yedeklemiştim zaten şuan onu kullanıyorum. Hafif makyaj yapanlara tavsiye ederim denemeliler.

Watsonsdan aldığım asetonsuz oje çıkarıcı= Sırf üstünde asetonsuz yazıyor diye 2 tane almıştım keşke almasaymışım. Ben bu kadar ağır kokan bir asetona denk gelmemiştim hiç. Ayrıca üstünde asetonsuz yazıyor ama alakası yok . Bir daha almam diyeceğim bir ürün.

Avon senses moisturising peaceful reflection nemlendirici duş jeli= Bunun hakkında yazı yazmadan belirtmeliyim ki duş jellerine bayılıyorum. Şuan elimde o kadar çok varki bir bilseniz. Kokusu oryental orkide ve ahududu. Bence klasik bir koku. Aynı kokuyu kullanmaktansa değişik kokuları kullanmayı tercih ediyorum .

Umarım yararlı olabilmişimdir. Hepinize iyi gecelerr..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder