1 Aralık 2015 Salı

Kasım Favorilerim

Merhaba arkadaşlarr.. Bugün kasım favorilerimle karşınızdayım. Kasım ayının son gününde kasım favorilerini paylaşmadan olmaz dmi yani. Soldan başlayarak bahsetmem gerekirse;
 
*  Farmasi Lip Pencil no 212= Ruj yerine bu kalemi kullanıyorum. Hem dudağımda doğal bir duruşu doğal bir tonu var (sade makyaj için çok uygun) hem de kolay ve rahat sürülüyor diğer kalemler gibi kötü bir görüntü bırakmıyor. Farmasinin dudak kalemlerini tavsiye ederim. Denemelisiniz.
 * Gold Bronzer Brush= Ben pudra için kullanıyorum. Şimdiye kadar kıllarında bir dökülme olmadı ayrıca yumuşacık.
* Le Petit Marseillais Reparation Onarıcı Dudak Balmı= Sürdüğünüzde hafif bir yanma hissi oluyor ama gerçekten onarıyor. Ben buna bayıldım. Kesin denemelisiniz.
 * Note Nail Enamel 9 Nude= Bir ay boyunca nerdeyse hep aynı ojeyi sürdüm. Note ojelerle ilgili yazdığım yazımı okuyanlar benim favori markamın bu olduğunu bilirler. Artık favori rengimde bu (pabucunu dama atacak başka bir renk bulana kadar 😃). Her kıyafete uyuyor o yüzden bu renge ba-yıl-dımm..
* Lionesse Fondöten Süngeri= Fondöten süngerini ıslatıp fazla suyunu sıkıyorsunuz. Geniş kısmına fondöteni sürüp yüzünüze uyguluyorsunuz. Fırçadan daha kolay bir uygulama sağlıyor bu yüzden ilk denemede ba-yıl-dımm.. Bir bloggerın tavsiyesiyle allığımı da süngerle uygulamaya başladım. Allığı süngerle uygularken dikkatli olmanızda fayda var.
Bu ay neler kullandınız ? Hangilerini beğendiniz?  Sizin kasım favorileriniz neler ? Benimle paylaşırsanız sevinirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder