7 Aralık 2015 Pazartesi

Evde Doğal Nemlendirici

Merhaba arkadaşlarr.. Bugün süt kaynatma ve yoğurt yapma işi bana düştü 🙍 Hiç de anlamam ya böyle şeylerden neyse artık.
Konumuza dönecek olursak sütün üstündeki köpüklerin boşa gitmesine razı olamayaraktan sütü kaynatırken bir yandan da köpükleri bir kaseye aldım.
Sütün kaynaması bittikten ve kasedeki köpüğün soğumasından sonra ellerime ve kollarıma sürdüm ve kurumasını bekledim (hafif bir gerilme oluyor) ve sonra yıkadım. Yalnız elkerinizi ve kollarınızı ılık suyla yıkayın ki yıkadıktan sonra gergin olmasın.
Bu soğuk havalarda çok güzel bir nemlendirici maske. Benim cildim yağlı olduğu için ben ellerimde ve kollarımda uyguladım. Cildiniz yağlı değilse yüzünüzde de uygulayabilirsiniz.
Sonradan fark ettim ki resim çekmemişim😖 Bir dahakine artık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder