3 Ocak 2016 Pazar

2015'in Son Bitenleri

2015'in son bitenleri ile karşınızdayım.. Aşağıda gördüğünüz gibi biten ürünleri kategorilere ayırdım.İyi okumalarr..
Urban Naturals Yoğunlaştırılmış Keratin İçeren Ekstra Onarıcı Şampuan ve Bakım Kremi: Bu ürün aşırı yıpranmış ve kuru saçlar için geliştirilmiş. Saçtaki hasarın onarılmasını, saça parlaklık ve yumuşaklık sağlamayı, kırık görünümü azaltmayı amaçlıyor. 
Kullandıktan sonra gayet memnun kaldım.Saçı onarmada, parlaklık ve yumuşaklık vermede gayet başarılı bir ürün. Etkisini saç bakım kremi ile birlikte kullandığınızda daha iyi fark edeceksiniz. Büyük boyunu almayı düşündüğüm bir ürün. Hepinize tavsiye ediyorum.

Superdrung Shower Gel Shea Yağı&Bambu: ph dengesi sağlanmış, sabun içermiyormuş ve cildimizi koruyan bir içeriği varmış.
Ürünü kullandığımda cildimi nemlendirdiğini gördüm. Kokusundan pek hoşlanmasamda nemlendirmesiyle gönlümü fetetti. Başka bir aromasını alacağım bir ürün.
Avon Naturals Body Care Kiraz Çiçeği Aromalı: 30 saate kadar süren nemlendirme vaat ediyor.
Kokusunu severek kullandığım duş sonrası bir ürün benim için(duş sonrası yoğun kıvamlı nemlendirici tercih etmiyorum). Losyon kıvamında ve nemlendirmesi normalin biraz altında(duş sonrası uygulandığında nemlendirmesi biraz daha artıyor). Çabuk emiliyor.
Nivea Stress Protect Roll-On: Deodorant yerine roll-on kullanmayı tercih eden biriyim ve benim markam Nivea. Fresh bir kokusu var. Beyaz leke bırakma sorunu yok. Tavsiye edebileceğim bir ürün.
Farmasi Seatherapy El ve Vücut Kremi: Kuru ve hassas ciltler için özel olarak üretilmiş. İçeriğindeki su yosunu ekstraktı ile cilde yenileyici bakım yapmayı, Aloe Vera ekstaktı teni beslemeyi ve yumuşatmayı vaat ediyor. 
Öncelikle ürünün su gibi cıvık bir yapısı ve yüksek nemlendiriciliği var. Kolayca emiliyor. Bence nemlendiricilik konusunda gayet başarılı bir ürün.

Avon Pur Blanca: Beyaz frezya, ylang-ylang ve beyaz çiçekler. Saf ve narin kokulardan hoşlananlar için gayet güzel bir parfüm. 

Garnier Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu: Makyaj temizlemede pek başarılı bulduğumu söyleyemem. Eğer hafif bir makyaj yapıyorsanız bu ürünle ilgili bir sorun yaşamazsınız. Ağır makyaj yapanlara tavsiye etmiyorum.
Avon Nutra Effects Karma ve Yağlı Ciltler İçin Matlaştırıcı Tonik: Ağır bir kokusu var. Pek işe yaradığını göremedim açıkcası.Hassas ciltler için uygun olduğu yazsada bence kullanılmasını tavsiye etmiyorum. Bir daha alacağımı da zannetmem.

Avon Care Üzüm Çekirdeği  ve E Vitamini İçeren Koruyucu Dudak Balmı: Severek kullandığım bir ürün. Yağlı bir yapısı var. Kolayca sürülüyor ve gayet güzel nem veriyor. Tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder