7 Mart 2016 Pazartesi

Şubat Bitenleri

Merhabalarr.. Bu yazıyı yazarken farkettim ki bu ay pek makyaj yapmamışım. Umarım Mart ayının hakkını veririm demek istiyorum ama bu #nomakeup modası beni de yakalarsa ne bitirir de yazarım bilemedim 😆
Bu kadar lafın üstüne bitirdiklerimi anlatayım.

Apaks Makyaj Temizleme Pedi: Marketlerde bulabileceğiniz bir marka. İkisi arasında hangisini tavsiye edersiniz derseniz pembe olan derim. Pembe maviye göre daha yumuşak. Bide bu markanın dikişleri fena değil. Oje temizlemek için pek uygun değil. 

Loreal Üç Etkili Makyaj Temizleme Suyu: Makyaj temizlemede başarılı( göz makyajı için durum herkese göre değişebilir). Makyajı temizlerken yüzü nemlendirmesi benim bu ürünü sevme nedenim.

Marseiliais Onarıcı El Kremi: Çatlamış ve kurumuş ellerin favorisi olacak bir ürün. Kokusu hafif. Kıvamlı bir yapısı ve kolay emiciliği var. Benim için kışın stok yapılacak bir ürün. 

Umarım faydalı olmuştur 😊 Mart bitenlerinde görüşmek üzere 😆

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder