27 Mayıs 2016 Cuma

Greenland Organik Vücut Peeling Tuzu-Masaj Yağı (limon&vanilya), Lipbalm (Çilek)

Merhaba canlarım.. Denediğim ve uzun zamandır yazılmayı bekleyen bir ürünle karşınızdayım. Greenland ürünleri (organik) doğal içerikli. İçerik takıntısı olan kişilerin bile beğeneceğini düşünüyorum.

Greenland Organik Vücut Peeling Tuzu (limon&vanilya): Kutusunu açtığınızda buram buram limon kokan, göründüğü büyüklükte tanecikleri olan bir peeling tuzu. Kokunun kalıcılığını arttırmak için masaj yağıyla uygulanmalı. Vücuttaki ölü deriyi arındırıp, cildi yumuşacık yapıyor. Kendi masaj yağıyla kullanılabildiği gibi duş jelleri ile de kullanılabiliyor. İki şekilde de denedim. Kendi yağı ile kullandığınızda duş jeli ile kullandığınızdan daha az miktarı yetiyor. Hassas ciltler için uygun olmadığını düşünüyorum. Ayrıca benim tavsiyem kış aylarında kullanmak çünkü yazın güneş vb. etkilerden dolayı cildimiz hassaslaşıyor. Çok severek kullanıyorum, tavsiye ederim.

greenland peeling tuz limon vanilya
Greenland Organik Masaj Yağı (limon&vanilya): Peelingin kokusunu arttırmak için bile kullanabileceğim bir ürün. Hatta bu kokuyu kaybetmemek için kendime bir peeling günü belirledim ve o gün duş jeli vb. kullanmadım. Limon kokan masaj yağını peelingi ile beraber kullandığınızda Vücudunuz daha yumuşak oluyor. Duş sonrasında vücut kremi kullanmanıza ihtiyaç bile kalmıyor. Çok severek kullanıyorum, tavsiye ederim.
 
greenland masaj yağ limon vanilya
 
Greenland Organik Lipbalm (çilek): İlk kullanımda normal  lipbalmlardan daha katı olsada 2-3 kullanımdan sonra yumuşuyor ve çok daha kolay bir sürümü oluyor. Hemen emiliyor olmasada (galiba benim 2-3 kere üstünden geçmemden kaynaklanıyor olabilir) akşamları uygulamak için çok güzel bir ürün. Yoğun yapısı sayesinde sabahları yumuşacık dudaklarla uyanmak harika bir şey ve bu sayede doya doya mat ruj kullanabilirsiniz. Çok severek kullanıyorum, tavsiye ederim.



Bu güzel ürünlere +Greenland Bodycare Türkiye instagram hesabından veya www.greenlandturkiye.com internet adresinden ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder