29 Ocak 2016 Cuma

Loreal Paris Makyaj Temizleme Suyu

Merhaba arkadaşlarr.. Bugün denediğim ikinci makyaj temizleme suyundan bahsedeceğim.
Makyaj temizleme sularının neredeyse hepsi makyajın kabasını almada işe yarıyor, derinlemesine bir temizlik söz konusu olmuyor bu ürünlerde maalesef. Makyaj kalıntılarından kurtulmak için yüzünüzü yüz temizleme ürünleriyle yıkamanız gerekiyor.

Gelelim şuan denediğim ürüne ben bu üründen önce garnier micellar kusursuz makyaj temizleme suyunu kullanmıştım, memnun da kalmıştım. Bu ürünle tanışınca garnierin pabucu dama atıldı. 
Cildim karma ve hassas bu nedenle ben de Loreal üç etkili makyaj temizleme suyunun kuru ve hassas ciltler olanını denedim. Cildi yatıştırması ve rahatlatmasından memnun kaldım. Ayrıca makyajı garnierden daha iyi çıkardığını düşünüyorum. Bu aralar aşk yaşadığım makyaj temizleme suyum da bu şekilde :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder