30 Ocak 2016 Cumartesi

2016'nın İlk Bitenleri (Ocak)

Merhabalarr.. 2016'nın ilk ayında yılın ilk bitenleriyle karşınızdayım.. 2016'nın sağlıklı, mutlu, huzurlu geçmesi dileklerimle..
 Öncelikle ne tarz rimeller kullandığımdan bahsetmek istiyorum. Fırçası tarak şeklinde olan ve kirpiklerimi tarayan,ayıran tarzda fırçası olan maskaraları tavsiye ediyorum genellikle. İlk bitirdiğim ürün olan avon superextend winged out maskaranın fırçasıda tam istediğim gibi. Topaklanma yapmıyor olması en sevdiğim özelliği tabiki :) Doğal bir görüntü veren maskara arayanlara tavsiyemdir.

Garnier micellar kusursuz makyaj temizleme suyunun iki veya üçüncü biten şişesi. Hafif bir makyaj yapan biri olarak severek kullanıyorum ama tabiki bundan daha iyi olan makyaj temizleme suları da var. Tercih tabiki size kalmış.
Hydra-foam gentle paming cleanser karmadan yağlıya ciltler için köpük temizleyici benim ilk köpük temizleyicim. Şu konuda da bilgi vermek isterim ki köpük temizleyiciler jel olanlara göre cildi biraz kurutuyor. Benim memnun olduğum bir üründü. Herhangi bir alerjik reaksiyon vermedi benim yüzümde. Bir daha alırmıyım diye soracak olursanız ben jel temizleyicilerden yana olan biri olaraktan belki alabilirim.

Madam Coco nun gliserinli el kremlerini ben çok beğendim. Çok güzel nem veriyorlar. Ambalajları değiştiği için bunlardan bulamadım :( Keşke yedekleseymişim.
                                                       

Loreal elseve mucizevi bakım yağının boyalı saçlar için olanını kullandım. Yanlış hatırlamıyorsam bundan önce bir tane daha kullanmıştım. İki tane bitirmiş olmam ürüne bayıldığım anlamına gelmiyor. Ben bu ürünü saçımı daha rahat taramak için kullandım. Bunun haricinde şahsen mucizevi bir tarafını da göremedim. Pek almaya değer bir ürün değil kendisi.             
                                                       

İlk olarak ojelerden bahsetmek istiyorum. Flormar markasının ojelerini seviyorum ve beğendiğim bütün renklerini alıyorum. Ama avonun mat ojeleri öyle değil. Bu mat ojeler sürdükten sonraki gün tırnak uçlarınızdan soyulma yapıyor. Bu kadar çabuk soyulan ojeye ilk defa avonda denk geldim. :(
İpelina asetonsuz oje temizieyicinin kokusu ise hiç asetonsuz gibi değil. Ama güzel oje siliyor. 

Dalan d'olive sıvı sabunundan saç ürünlerine kadar gayet başarılı bir marka. Ellerimi yıkarken nem vermesi bir harika. Zeytinyağlı olması ise beni benden alıyor. Bu markanın bütün ürünlerini bittikçe alabilirim. <3


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder