9 Şubat 2016 Salı

15 Tatil Rossman Alışverişim

Merhabalarr.. Bugün yaşadığım şehirde bulunmayan, 15 Tatil ve yaz tatilleri gibi zamanlarda Ankarada bulunan Rossmanlardan yaptığım alışverişimden bahsedeceğim. (Bu alışveriş elimdeki alınacaklar listesine göre yapılmıştır.)

Catrice All Matt Plus Shine Control Powder 015 Natural Beige: Fiyatı 13,25 tl. Ürünün içinde süngeri bulunmamaktadır. Yağlı ciltler için kurtarıcı olabilecek bir pudra. Alırken kendinize uygun rengi bulmaya özen gösterin.

Essence All About Matt Fixing Compact Powder: Fiyatı 11 tl. Ürünün içinde sünger bulunmamaktadır. Ben renk bulmakla uğraşamam diyen yağlı ciltler için hayat kurtarıcı olabilecek bir pudra. 


Rival de Loop Young Anti Shine Paper: Fiyatı 4 tl. İlk matlaştırıcı kağıtlarım olduğundan karşılaştırabileceğim bir ürünüm yoktur. Ürünü deneme fırsatı buldum ve alnımda denedim. Pek bir faydasını göremedim. Benim gözümde gereksiz bir ürün oldu.

Loreal Paris Üç Etkili Micellar Kusursuz Makyaj Temizieme Suyu (Normal ve Karma Ciltler): Fiyatı 19 tl. Bundan önce bu ürünün kuru/hassas ciltler için olanı kullanmış ve çok beğenmiştim. Cildime uygun olanını bulunca almadan edemedim. Bunu da diğeri kadar çok beğeneceğimi düşünüyorum.

Maybelline Color Tattoo 65-Pink Gold: Fiyatı 18 tl. Ürünün çok beğenilmesi ve dillerden düşmemesinden dolayı günlük hayatta rahatlıkla kullanılabicek olan pink gold rengini aldım. Deneyimlediğim kadarıyla aşık olunacak ve vazgeçilemeyecek bir ürün.

Note Long Lash Maskara: 25 tllik alışveriş yapıldığında fiyatı 15 tl oluyor. Asıl fiyatı 25 tldir. Fırçası kirpikleri ayırıyor, uzun ve belirgin gösteriyor.

NOT: Alınan ürünler tam olarak denendiğinde ayrıntılı yazı yazılacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder