1 Haziran 2016 Çarşamba

Bitenler- Mayıs

Merhabalarr.. Bu sefer fazla uzun bir arada vermedik. Ah hep böyle olsam keşke :( Umarım bu rutine alışırım da sizi de ürünlerden ve yorumlarımdan uzak bırakmamış olurum.
Neyse konuma gelecek olursak bu ay bitirdiklerimi sizinle paylaşacağım. Fark ettim de ne kadar az ürün bitirmişim :(

Evet ilk ürünüm Greenland markasına ait olan %96 doğal ürün olan greyfurtlu nemlendirici & canlandırıcı yüz maskesi: İçinde büyük parteküller olan bir maske. Hassas ciltler için uygun olmadığını düşünüyorum. Nemlendirmesinden ve canlandırmasından memnun kaldım. Bu maskeden sonra yaptığım makyaj yüzümde çok daha güzel durdu. 
Yalnız maskeyi ıslak bez veya süngerle çıkarmalısınız ki iri partiküller yüzünüzü tahriş etmesin.

Greenland greyfurt yüz maskesi

Nivea Makyaj Temizleme Suyu: Diğer makyaj temizleme sularından bir farkı olmadığını düşünüyorum. Maskaramı ve göz makyajımı temizlemek için denedim ve gözümü yakmamış olması benim için önemliydi. Tekrar şans verebileceğim ürünler listesinde yerini aldı.


Avon Cherish Parfüm: Benim bitmesini istemediğim parfümlerden biriydi. Çiçeksi ve fresh kokuların karışımı ,orta ağırlıkta kokusu olan ve orta kalıcılıkta bir parfüm. İlk çıktığında uygun fiyata almıştım. Avon alışverişinde alınacakların ilk sırasında olan bir parfüm.


Agiss Aseton: Diğer asetonlardan bir farkını görmedim. En çok bitirdiğim ürünlerden biri de aseton. Tabiki bitmeden yedekleniyor :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder