17 Eylül 2016 Cumartesi

Otacı Şampuan Denemeleri ve Fikirlerim

Merhabalar.. Bu sefer de şampuanlar ile karşınızdayım. Her ne kadar 1-2 yıkama ile kesin bir kararınız olamasada bir fikriniz oluyor en azından. Ben de fikirlerimi sizinle paylaşacağım.

Naturway papatyalı nemlendirici-yumuşatıcı şampuan: Her saç tipine uygun. Nemlendirme, yumuşatma, canlandırma, saçlara parlaklık kazandırma ve açık renk saçlarda saç renginin korunmasına yardımcı olmayı vaat ediyor. Fikirlerime gelecek olursak nemlendirmesini ve yumuşmasını sevdim. Saçım açık renk olmadığı için renk koruması ile ilgili bir fikrim yok. Beğendim. Büyük boyunu almayı düşünebilirim.

Naturway Ihlamurlu-ballı besleyici-onarıcı şampuan: Her saç tipine uygun. Saça zarar vermeden temizlemeyi, beslemeyi, onarmayı,saçı canlandırmayı, saça sağlıklı görünüm vermeyi vaat ediyor. Fikirlerime gelecek olursak beslemesini sevdim. Onarıcılığını test etmek için uzun süre kullanmak gerekiyor. Beğendim. Büyük boyunu almayı düşünebilirim.

,
Otacı 10 bitkili canlandırıcı şampuan: Normal ve yağlı saçlara uygun. Saçı kökten uca temizlemeyi, saça parlaklık kazandırmayı, dolgun görünüm sağlamayı vaat ediyor. Düzenli kullanımda saçları özündeki doğal ışıltıya ve sağlıklı görüntüye kavuşturmayı hedefliyor. Fikrime gelecek olursak canlandırmasını ve dolgun görünüm vermesini beğendim. Büyük boyunu almayı düşünebilirim.

Otacı İvy kepeğe karşı etkili şampuan: Düzenli kullanıldığında kepeğin giderilmesini, yeni kepek oluşumunun önlenmesini vaat ediyor. Düzenli kullanımda saçları özündeki doğal ışıltıya ve sağlıklı görüntüye kavuşturmayı hedefliyor. Yeterli uzunlukta kullanamadığım için bir fikrim yok.

Otacı Argan saç bakım maskesi: Kuru ve normal saçlara uygun. Saçımın kaybettiği nemi geri vermesine ve canlandırmasına ilk kullanışta BA-YIL-DIM. Büyüğü bulunur bulunmaz alınacak.
NOT: Saç maskesi kullandığımda saç kremi kullanmıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder