21 Eylül 2016 Çarşamba

Yaz Bitenlerim - Bakım

Merhabalar.. Bu sene yaz benim için çok hızlı geçti. Sizin için de öyle oldu mu bilmiyorum. Bu hızlı tatilin az sayıda bitenleri oldu. Bende şimdi yazın kullandığım ve bitirdiğim bakım ürünlerimden bahsedeceğim. Bu yazıdaki ürünlerim saç, banyo ve el ürünlerinden oluşuyor.

Loreal Elseve Arginine Direnç X3 (Dökülme Karşıtı) Şampuan: Zayıf ve dökülmeye eğilimli saçlar için geliştirilmiş. Saçı yeniden yapılandırmayı, saç kökünü beslemeyi ve enerji vermeyi, saç büyümesini desteklemeyi vaat ediyor. Hafif bir kokusu var.  Benim fikirlerime gelecek olursak kullandığımdan itibaren saçımın güçlendiğini ve kendine geldiğini gördüm. Bu şampuanı kullanmaya devam ettiğim sürece saç dökülmemde azalma oldu. Ben de gidip büyük boyunu aldım. Bittikçe de almaya devam edeceğim. 
loreal şampuan


Loreal Elseve Mucizevi Bakım Yağı(Besleyici): Her saça uygun. 2-3 damla Mucizevi Bakım Yağı ile;
-Şampuanlama öncesi; saçın tamamına uygulayarak yoğun besleme,
-Tarama öncesi; saç boylarından uçlarına kadar uygulayarak yumuşaklık ve kolay tarama,
-Son rötuşta uygulayarak saç onarımı ve ipeksi bir görünüm kazanmayı vaat ediyor. Benim fikirlerime gelecek olursak dalgalı ve kıvırcık saçlılar için bu tarz ürünler saç taramada kurtarıcı oluyor. Kışın sadece saç açma kolaylığını görürken yazın deniz-havuz ve güneşden yıpranmış saçlarıma bakım yaptığını gördüm. Özellikle saçımı beslemesini sevdim. Yazın vazgeçilmezim olmaya devam edecek. Şimdiye kadar bitirdiğim iki veya üçüncü şişem.
saç bakım yağı


John Frieda Frizz Ease Bukle Belirginleştiren Günlük Şekillendirici Sprey (200 ml): Elektriklenmeyen ve dokunulabilir yumuşaklıkta bukleler yaratmayı, doğal buklelere belirginliğini, elestikiyetini ve hareketliliğini geri kazandırmayı vaat ediyor. Alkol içermez. Termal koruyucu içerir. Kullanım şekli: İyice çalkalayın. Nemli saça bolca püskürtün ve eşit şekilde yayın. Belirginlik sağlamak için saçı tutamlar halinde ayırıp avuç içinizle sıkıştırın. Saçı doğal kurumaya bırakın veya vigo yardımıyla kurutun.
Benim fikirlerime gelecek olursak dalgalı ve kıvırcık saçların memnun kalacağı bir ürün. Bukle belirginleştirme ve saçın elektriklenmesini önleme özellikleri benim favorim. Yine yeni yeniden hiç sıkılmadan kullanabileceğim bir ürün. Daha indirimde denk gelemedim ama indirimde bulur bulmaz stoklanacak bir ürün. 
john frieda


Toni&Guy Casual Deniz Tuzu Etkili Şekillendirici Sprey (75 ml): Hafif bir tutuş ile şekillendirme, dolgunluk ve hacim vaat ediyor. Her saç tipi için uygun. Denizden henüz çıkmışcasına belirgin ve doğal bir görünüm yaratmayı vaat ediyor. Benim fikirlerime gelecek olursak saç kabarma sorunu yaşayanların bu ürünü beğeneceklerini sanmıyorum. Tutuşu benim için çok az geldi.  Ayrıca dolgunluk ve hacim de göremedim. Bana göre fiyatına değmeyen bir ürün. Bir daha almayacaklarımdan.
toni&gut casual


I love... Raspberry&Blackberry Duş Jeli (500 ml): Sabun ve paraben içermiyor. Doğal ahududu ve böğürtlen ekstesi içeriyormuş. Kokusu favorim. Köpürmesi ve nem vermesi gayet başarılı. Vazgeçilmez duş jeli markam.
duş jeli


Avon Care Kakao yağı ve E vitamini içeren el, tırnak ve kütikül kremi: Kuru elleri canlandırmayı ve uzun süreli nemlendirmeyi vaat ediyor. Kokusunu herkes sevmeyebilir. Losyon kıvamında bir yapısı var. Nemlendirmesi kıvamına göre gayet iyi. Tekrar şans verebilirim.
avon care


Essence kolay ve hızlı oje çıkarıcı ped: Asetonsuz. İçerisinde 30 tane var. Simli ojeleri çıkarmada başarısız. Ojeyi çok kat (2 katın üstü) sürmediğiniz taktirde gayet başarılı. Seyahatler için vazgeçilmez bir parça.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder