20 Şubat 2017 Pazartesi

Bitenlerim - Kozmetik



Merhaba canlarım uzun bir aradan sonra yeni ve küçük bir bitenler yazısı ile karşınızdayım.

Greenland Lip Balm Çilekli (%98 doğal):İlk kullanımda normal lip balmlardan daha katı olsada 2-3 kullanımdan sonra yumuşuyor ve çok daha kolay bir sürümü oluyor. Severek kullandığım lip  balmlarımdan bir tanesi. Muhakkak şans verilmesi gereken bir ürün.

natur, natural,doğal, greenland, lip balm


Note Long Lash Maskara: Fırçanın şeklinden dolayı kirpiklere verdiği hacimi çok sevdim. Zaten rimeli almadan önce ne tarz bir fırçası olduğunu araştırıyorum ve hacim veren fırçaları olan maskaralara yöneliyorum. Kirpiklerimde topaklanma yapmayışını sevdim zaten rimelleri 2 kattan fazla sürmüyorum. Bence siz de bir şans verin.

note, maskara


Maybelline Colossal Kajal: Benim en severek kullandığım göz kalemim. Bazı kajallar gibi sürdüğünü silen cinslerden değil. Kolay bir sürümü var. Kalıcılığı gayet iyi. Eyelineri çekmeyi sevdiğim tek kajal. 

maybelline, kajal


Essence Lash & Brown Kaş Sabitleyici: Şeffaf ambalajı olması ürünün bitimine yakın kötü bir görüntüsünün olmasına neden oluyor. Kaş sabitlemesi fiyatına göre başarılı. En sevdiğim özelliği de ıslak bir görünüm bırakmaması.

essence, kaş maskarası


Kajal Highlighter & Blusher 01 : Kokusundan hiç hoşlanmadığım bir ürün olur kendisi. Kremsi bir yapısı var.Bir yanı allık diğer yanı aydınlatıcı olarak tasarlanmış. Pigmentasyon ve kalıcılık konusunda başarı olmayan bir ürün. Allık ve aydınlatıcı kısmı sürdükten sonra dağıtıldığında hiç belli olmayacak bir düzeyde.

kajal, aydınlatıcı,allık


Loreal Üç Etkili Micellar Makyaj Temizleme Suyu (Karma ve Yağlı Ciltler): Garnierden bir tık daha iyi temizlediğini düşündüğüm bir marka. Temizleme suyu şeffaf renkte. Cildimde herhangi bir reaksiyona neden olmadı. Ambalajın tasarımından dolayı ürünü pamuğa dökerken ayar bazen kaçabiliyor. Keşke miktarı biraz daha fazla olsa..

loreal, micellar, temizleme suyu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder